sâmbătă, 4 octombrie 2008

Born to shine

Sasa's goona be fine. Am eu grija de asta:).

Cum de 2/3 zile sunt prinsa cu diferite chestii n-am mai apucat sa intru sa vb cu lumea. Deja oamenii imi dau mesaje sa ma intrebe daca am murit de nu mai intru pe mess. Oh the joy..

Joi a fost o zi mare. A fost prima zi in care am luat contact cu o bila si (implicit) pista de bowling. Cum habar n-aveam cum merg lucrurile dupa 4 incercari tot nu picase nimic (frate cat ghinion sa am..). A 5a oara a fost cu noroc..yuhu am topait de bucurie ca un copil mic! Dup-aia a curs cu popice date jos..stiu, stiu inceputu e mai greu dup-aia totu merge brici.

Tot joi am constatat ca unul din telefoanele mele a crapat si sunt in desperate need of a new one. Asa ca da-i si cauta cat e netul de mare dupa un telefon nou, neaparat ceva smecher cu slide sau clapeta fiindca deja am un telefon model clasic si amandoua la fel sunt prea boring (diversity rulz).

In the end, here I am mandra posesoare a unui nou LG KE970 cunoscut si sub numele de scena "Shine". L-am butonat nitel, imi place cum merge voi vedea pe parcurs cum se comporta. Oricum singura chestie pe care pot sa o zic cu mana pe inima este ca e un telefon de gagici. Stiu m-am dat dracu de la o vreme, viata mea e trendi-flendi.

Ieri am gasit pe net o trupa faina pe care o stiam de mult (alti ilustrii necunoscuti) si de-atunci ascult in heavy rotation o piesa ce se numeste Apus de soare. Pacat ca s-a mai dus inca o vara..

Niciun comentariu:

 
Counter