marți, 7 octombrie 2008

Bzzz...e ora 7. Scularea!

De fapt e 9. Dar cred ca m-am  trezit pe la 7 si am facut activitatile de dimineata. Pina acuma mam chinuit sa-i facilitez lui cleaning lady spatiul de lucru (evident ca pe nusht care masa nu am facut curat). Ma uit la bucatile de piine de pe linga laptop si simt un miros patrunzator de piine prajita, nu l-am mai inchis de o saptamina. Deci daca intra cleaning lady acuma ii dau cu matura in cap.Jur.
Hmm...ce am mai facut interesant de cind nu am mai trecut pe aici ? Mi-am luat bilet la queen. Simbata trebuie sa ma duc singura pina in Glasgow, ca sa ma duc la Queen. Pai cred ca o sa fie aventura vietii mele (da, stiu ma urasti). Daca ma intorc cu 2 rockeri buni e de bine? Nu cred. Daca ma intorc intreaga cred ca e de bine. Aud vocea lui cleaning lady pe hol, cred ca iara s-a pus la birfa cu fata care spala geamurile. Incep sa cred ca o vrajeste. Eu si cu cleaning lady ducem un razboi mic, subtil.El navaleste in camera peste mine la ore de-astea gen 9,10 cind eu n-am nici un gind sa ies din pijamale, iar eu ii las workingspace-ul deosebit de murdar.Na!Sa se invete minte!Acuma i-am lasat o piine aproape mucegaita in cosul de gunoi, dupa ce saptamina trecuta i-am lasat un borcan gigant de masline,gol.
Aseara m-am chinuit sa-l conving pe Adi de la Maiden sa vina la mine in saptamina libera de Thanks Giving.Ce sarbatori idioate au americanii. Eu n-am zile libere asa aiurea. Ar fi tare sa vina (dar ma indoiesc ca va veni), ar fi fun si pentru  mine o saptamina (nu te gindi la prostii).
Revin pe seara cu povestitul, pentru ca acuma mi-e somn si cred ca ma mai odihnesc inainte sa ma duc la progra :)

Niciun comentariu:

 
Counter