marți, 7 octombrie 2008

Criza de ris

Deci azi am tinut-o intr-o criza de ris istorica. Nu am mai ris atita de cind faceam dupa bac cu Mona scenarii de filme indiene la 2 nopatea (aveau 4 personaje, eu cu 3 baieti,iar scena de referinta era cu Mircea pe fundal dansind dansuri indiene, asta fiind o imagine tripla).Deci cum sa nu rizi cu lacrimi asa ceva. Insa azi am inceput-o bine. Ajung acasa si deschid calculatorul...Adi avea un status melodramatic.Rar l-am vazut sa aiba status si inca unul asa de suferind. 10 minute de ris continuu. Dupa incep sa fac misto de statusul lui.Iara ris.Ma rog pina la urma era sa pling.
Dupa ma ia Mona la o vorba. Ii explic eu sa isi instaleze skype. Isi pune fata skype si incepem sa vorbim. Si o agata un arab. Si incepe fata o conversatie in araba cu google translate. Ideea geniala cu google transalte a fost a mea, evident. Initial imi dadea c/p cu araba aia si eu am bagat transalte in romana si apoi scriam in romana si translate in araba. Si apoi s-a prins si ea sa faca chestia asta.Deci eu deja rideam cu lacrimi si pina a terminat conversatia. Rideam isteric. Si toata lumea afla asta. Saracul Andrei cit am putut sa-l stresez si pe el. Ah si peste toate astea am ascultat si noul album de la Celelate Cuvinte. Are niste versuri domnul Pop de zici ca le-a scris in timpu divortului.Pai de asta aveam eu nevoie acuma?De distihuri suferinde?Nu imi mai ajung ale mele?Deci azi a fost o zi plina de risete isterice (deci pe cuvintul meu nu am mai ris atita de nu stiu cind).
Ah si cind cleaning lady a intrat iarasi peste mine i-am zis sa iasa naiba afara. Asta ca sa ma simt implinita. Si el mi-a demonstrat azi ca ma iubeste: mi-a luat piine mucegaita si toate sticlele goale si nu mi-a mai mutat cosul de gunoi de linga birou si mi-a pus si grijuliu broasca testoasa peste asternuturile noi care asteptau sa fie puse pe pat.Well I can get along even with the cleaning lady. Acuma ma gindesc daca sa pun aici "Letter to the unknown"...acuma este si ea din pacate adevarata...
Ma duc sa dorm si sa visez ca dupa ploaie va iesi soarele :)

Niciun comentariu:

 
Counter