joi, 23 octombrie 2008

Cute lab guy

Da, am pus un post despre cute lab guy. Tre sai gasesc un alt nume ca sa nu ne auda cind il birfim in romaneste. Deci am intrat frumos in lab la 3 sa ne pierdem tineretile pe net, eu si elena. S peste cine dam? Ghici ? Nu am putut sa ma abtin si am wave la el. S-a uitat la mine de parca urma sa ma scuipe. Ne asezam noi la masa, face elena cinste cu niste ciocolata tare buna, ne punem pe o birfulita in romaneste. La un moment dat eu scap ciocolata din gura si elena sa arde cu ceaiul. Tipul se ridicase de pe scaun si venise in fata noastra. tanananana....ne intreaba daca ne-am facut temele.Jur ca imi venea sa ma bag sub masa sami adun cioco. Ii zicem noi ca da. Apoi ne intreaba daca e grea. Ma gindeam stresata la cioco care se umple de microbi pe podea. Ne spune induiosator ca azi are tura si ca era curios cum sunt problemele. Si eu eram induiosata, mai mai sa-i dau foaia mea cu raspunsuri. Ii explic ca la ultimile 2 sa se astepte sa moara astia pe capete. Intr-un final se cara. Eu inca mai jinduiam la ciocolatica mea de pe jos.... Evident sa carat ca un taran fara sa ne salute. Ar trebui sa ma abtin sa mai wave la el pe viitor.

Oricum se pare ca am avut o discutie de-a dreptul fascinanata...poate in urmatoarele 2 luni aflu si eu cum il cheama.

Niciun comentariu:

 
Counter