luni, 27 octombrie 2008

In cavou

Mi-e frig. Am plovar pe mine si mi-e frig. Si sunt in puii mei in casa. Cred ca si in cavou este mai cald. Bine cind am binevoit si eu sa ma uit la termometru am observat ca afara sunt 3 grade. In curind o sa ma milogesc de termometrul de la vista sa-mi masoare temp corpului sa vad daca am peste 39 sau nu.
Dar azinopate m-am intrecut pe mine insami.La 12 nopatea mi s-a facut brusc foame.Booon, mincare pauza.Sa ma duc la ora aia sa caut prin oras un chiosc...pauza.Ma agata un amic din Rom care sta 3 case mai incolo de mine.Invata pt partial la info. Eu muream de foame. Incep sa-i pling pe tst ca mi-e foame. Imi zice ca mai are niste crisps de acu 2 zile. ieeeeeeeeeeeei.ieeeeeeeeeeei. Stomacul meu dadea din picioare de bucurie. Pe la 12 si ceva fac drumul pina la el. A fost cu faze de genul sa-mi arunce cheia pe geam ca sa pot sa intru in cladire (noi avem cladirile incuiate la intrare).In fine cert e ca pe la 12 jumate nopatea eu haladuiam printr-un apartament de baieti in cautarea mincarii. Dupa cum am zis mai sus colegul cu pricina invata pentru partial. Se chinuia sa faca una din temele la progra din saptaminile trecuta. Asa ca urmatoarele 2 ore am stat linga el si m-am holbat literalmente pe cod. Si am inceput sa devin enervanta: din cind in cind ii mai ziceam ca sa se mai uite inca odata pe cod inainte sa dea load. Dumnezeule invatasem erorile pe dinafara. Ii explicam cu le-am gindit eu si de ce le-am gindit asa. Am ajuns sa ne uitam si pe raspunsuri. M-am simtit de-a dreptul geeky. Si sunt convinsa ca cutelabguy nu explica probleme la 2 noaptea intr-un mediu friendly. Deci eu sunt mai dedicata decit el :)

Vreaaaaaau sa vad si eu costumul de devil. Deci esti evil de-a dreptul >:) Bai ce sensibil este si Robi, imediat a sarit cu sfaturi pentru Paul. Da nu pot sa-si dea si ei sfaturi ca niste barbati adevarati pe mess? Se fac in puii mei de ris, mai sunt si fete pe for, le moare imaginea de razboinici (aberez, stiu)

Ma duc sa bag un citit mic pentru partial (am peste 4 ore si pina atunci mai am si un curs).
Cheers!

Niciun comentariu:

 
Counter