joi, 16 octombrie 2008

Nervi cedati!

Azi mi-au cedat nervii. Am intrat in lab cu ginduri mari sa-mi printez niste modele de partial din anii trecuti la programare.Deschid compul ma loghez si stupoare...contul meu era mort! Dai si injura de toti sfintii in romaneste.Nu puteam sa dau log out.Wtf? Dau un restart de-ala tranesc de la buton. Ma duc la alt comp, ma logez aceesi chestie.Alte mame, morti si sfinti.Colegii romani mureau de ris. Ma rog de unul din ei sa-mi printeze ce aveam de printat si ma car cu nervii darimati din laborator. In ultimul timp patesc numai cacaturi in labul ala. Sa iti zic aici toata povestea...
Eram noi saptamina trecuta in bucatarie la etajul 3 (da, avem si bucatarie astia de la info.Buda de fete nu avem din pacate) si ascultam discutia a 2 colegi mai mari despre nusht ce programe (ce or putea sa discute astia la masa) si ne dadeam cu parerea despre cum arata tipii...si eu zic de unul dintre ei ca merge o tura.
A doua zi ne ducem in lab sa ne facem prima tema la progra din facultate. Evident nu citisem cartea, ce stiam de pe la cursuri. Cica in lab sunt unii mai mari care tre sa ne ajute la teme si cind ne impotmolim.Am ajuns destul de tirziu si era 2 tipi demos - unul brunet si ala de care am zis eu ca merge o tura -.
Ne apucam noi vijeste de tema cu ce stiam si la un moment Elena se blocheaza la o eroare. Ne uitam noi 2 la cod si incepem sa ne certam in romaneste destul de tare pentru un lab. Apare tipul panicat si ne intreaba care e problema. Ii explicam noi si ne apucam toti sa incercam sa o dregem. In continuare noi am fost total capabile sa ne facem tema (era simpla) si tipul venea la intervale regulate si ne intreba daca ne descurcam, daca ne iese, daca avem probeleme si tot mentiona ca daca avem probleme sa-l chemam. Hai frate, inteleg eram singurele tipe din lab da nu cred ca eram retarde (ulterior am afat ca chiar nu eram retarde de loc,dar asta in saptamina a2a). Intr-un final ne printam noi fericite codul, iar tipul se uita trist la noi cum plecam.
Vine si saptamina a2a , o alta tema. Un cacat de tema,pur si simplu un cacat. Niste functii pe care habar nu aveam de unde sa le scoatem. Ne intilnim noi marti in scoala si mie mi s-au terminat tricourile curate (trebuie sa spal) si aveam un plovar cu decolteu. Elena imi dadea coate ca ce e cu bluza aia pe mine.Si i-am zis la misto ca e pentru tipul de la laborator. Aveam noi o fereastra imensa in care trebuia sa imi fac tema la logica si apoi aveam seminar. Intr-un final ne hotarim sa ne ducem in lab sa ne apucam de tema la info.Ne chinuim noi pina pe la pb 4/10 si atunci cedam nervors.Ne mai dam un pic cu capul de masa si apoi ne facem curaj si il chemam pe sus numitul tip. Ne explica el pe acolo chestii si noi incepem sa punem intrebari de-alea existentiale de genul ca daca gasim undeva lista functiilor si alte chestii de-astea. Raspunsul ne-a infiorat pentru tot restul facultatii:sa cautam pe google.O sa fie multe nopti in care o sa stam doar noi si google in laburi sa ne facem temele. Suna cam labaristic asta...si lipsit de orizont. Una peste alta ma maninca pe mine in fund sa-l intreb de nu stiu ce optimizare.Booooon m-a mincat tare de tot. Ii explic odata,nimic.Ii explic a2a oara,nimic. Ii explic a3a oara...parca incepe sa se prinda.Se prinde intr-un final si imi raspunde "nu poti". La care eu ii explic ca am facut C in liceu si ca eram obisnuita cu optimizarea de felul ala.Pauza.Totala. Tipul face ochii cit cepele si imi zice ca el acuma programeaza in C si ca e un limbaj de programare respectabil si ca e marfa. Eu ramasesem socata...ii explic ca nu am facut POO , ci doar C. El se uita in continuare la mine si contempleaza C-ul. Sa mor eu, faptul ca stii C (si eu nu stiu cine stie ce) este replica de agatat la noi in facultate? O colega de linga mine era de-a dreptul exasperata ca eu stateam cu tipul la o birfa si ea chiar avea o chestie cu care nu putea sa se descurce. Ma mai chinui cu citeva erori si iara cedez nervos si il rog sa ma ajute. Si nusht cum Dumnezeu incep sa injur ca nu inteleg o chestie si evident dai cu "fuck" si "shit". In final ma sictiresc dupa vreo 4 ore de tema (facusem 6/10) si plecam acasa.
Vine si ziua urmatoare...ne ducem frumos la lab, dar era full. Ne ducem in alt lab (fara flacai care sa ne ajute) si ne terminam tema singure singurele. ca sa o printam trebuia sa ne ducem in labul de sus, unde dam again peste flacau. ne printam noi temele si mai frecam menta pe acolo. Toti in jurul meu faceau disperati tema, eu stateam pe mess si ma uitam la niste poze. La un mom apare flacaul cu raspunsurile linga mine...ma uit frumos la el si ii cer raspunsurile. Imi promite ca mi le da dupa ce ii explica nu stiu cui. Si asteapta draga Sasa mult si bine solutiile. La un moment dat ma uitam mai mult decit insistent la el si zimbeam...vine sa ma intrebe unde nu ma descurc, la care eu pasnica "I'll keep smiling till you'll give me the answers :D".Mi le da si apoi imi trinteste din mers ca spera ca mi-am facut tema si ca doar vreau sa ma verific, ca nu prea are incredere in mine.Asa, fa-ma de cacat in tot labul!Imi statea pe limba un fuck you! dar m-am abtinut eroic...
Intr-un final se aude un urlet prin lab: "Can I have my answers back?".Ii explic frumos ca eu am facut altfel decit acolo si ca sper sa fie ok. Imi zice ca e ok daca am facut altfel si ca poate solutia mea e mai buna decit aia a lor.Asa spala-ti pacatele dupa ce m-ai facut de cacat! Da,toate discutiile astea aveau loc prin mijlocul labului el fiind la cel putin 3 calculatoare mai incolo (tocmai bine cit sa auda toti). 
Morala #1: da pisicutelor de la info, muriti. Asa se face o tema, vrajindu-l pe lab guy si furindu-i solutiile...sunteti incapabile daca nu faceti asta si va tociti unghiutele pe tastatura. muhahahaha
Morala #2: se pare ca mai repede imi fac tema la info decit sa vrajesc pe unu.Sad, but true!
Morala #3: poate in urmatoarea luna aflu si cum il cheama
Morala #4: dupa ce ca m-am chinuit sa imi fac tema singura am reusit sa ii ciordesc si raspunsurile.
Morala #5: cred ca el mi-a omorit userul
Dar macar ma urasc toate pisi...muhahaha

Niciun comentariu:

 
Counter