joi, 2 octombrie 2008

O zi aparent normala

Nu este chiar cel mai dragut post pentru primul, dar na. Se cam cere. Azi am avut o zi normala. Ma trezesc devreme chiar si inghetata (asta in conditiile in care dormisem cu un plovar pe mine).Ma rog marele cacat de la inceputul zilei a fost ca m-am despartit de my bf. Si ca actiunea asta a durat mult si eu m-am trezit ca trebuie sa plec la scoala.M-am imbracat in graba, nespalata, nepieptanata etc. Si evident nemincata. Am fugit sa prind un autobuz care mi-a plecat de sub nas.Am asteptat sa vina altul si apoi am alergat pina la facultate. Era un frig de iti venea sa te urci pe pereti. Ultimile rinduri ale discutiei imi sunau in urechi. La cursul de programare a fost ok,eu una fiind foarte entuziasmata de curs.Apoi la cursul de algebra m-am plictisit enorm. In loc sa ma uit la functiile de pe tabla am inceput sa ma gindesc la nemurirea sufletului si m-a busit plinsul din senin. Apoi am inceput sa comentez tare si in romaneste (?!) ca exercitiul de pe tabla e un cacat si ca e simplu. Norocul meu ca am zis in romana (proful de algebra deja crede ca am probleme psihice). La progra am aflat ca seminarul se suprapune cu nu stiu ce curs si a trebuit sa ma duc la o tanti secretara sa o rog frumos sa-l mute. Imi propune tanti o ora si eu sunt de acord. Ajung sus in lab si imi dau seama ca mi-am bus seminarul peste un alt seminar deja pus. Ce naiba sa fac? Sa ma duc inapoi la tanti sa-i zic ca sunt incapabila si sa o rog sa-mi mute iarasi seminarul? Sa-i dau mail lui nenea de la business sa-l rog sa-mi mute seminarul? Ma hotarasc sa vorbesc cu nenea de la business, care imi zice ca nu prea mai poate sa-l mute, dar ca imi ofera o alternativa. Putea sa fie la orice ora, numai sa nu mai fie peste ala la info. Intr-un final reusesc din 2 suprapuse sa fac 3 unul dupa altul.Eh, sper sa ma descurc. Plec spre casa (dupa ce am sarit peste cursul de business) unde intentionez sa spal rufe. Ma mir ca nu m-a calcat nici o masina, nu am intrat in nici un stilp, nu am picat in nici un canal, etc. Reusesc sa spal rufe fara sa le stric/rup/decolorez.yey. Am reusit sa gasesc o tipa din romania care sta tot aici in camin ca sa mergem impreuna la masa. Ne dam noi intilnire (in fata cantinei), da evident nu reusim sa ne intilnim. Elena trage de mine sa mergem in oras sa ne bem tineretile.Afara ploua de rupe si iti cam trece cheful de viata. Pina la urma ne hotarim sa luam un rom ieftin (cred ca echivalentul unirii de la noi) , dar din cauza ca Elena nu avea ID vaca aia de la casa nu a vrut sa ne dea sticla.Damn ce naiba facem acum? Mergem la Elena cealata care stiam ca are in dulap o sticla de votca si o sticla de palinca lasate de noi prin desele vizite la ea. Ma infig convinsa in sticla de votca si fetele se sperie. Nu ma aleg dupa votca decit cu o durere apriga de cap. Ajung inapoi acasa unde ajung sa ma pling lui Mircea ca sunt naspa si el incearca sa ma convinga contrariul...yeah sure, chiar incep sa cred c sunt naspa. Incerc sa adorm dar somnul se pare ca m-a parasit si el.Apare aproape in zorii zilei. Dupa citeva ore de trataive cu tovarasul somn am un vis oribil din care inteleg ca sunt foarte naspa (se pare ca nici subconstientul meu nu poate sa fie cooperant atunci cind este nevoie).
Acum trebuie sa mentionez de fapt ca este seara urmatoare. Ieri nu am putut sa scriu. Si azi am avut status ca imi beau viata...am gasit 20 de ferestre de genul "NU MAI BEA","CALMEAZA-TE","NU EXAGERA CU ALCOOLUL","BETIVOOO". Inca nu m-am convins daca alcoolul face bine sau nu. Increderea in mine cistigata in ultimile citeva luni s-au dus pe apa simbetei. Sa-mi fie invatatura de minte sa mai fac ce "trebuie",de acuma incolo o sa fac numai ceea ce imi place!!!!!!!!!!Macar sa nu mai am ce regreta...
Cu Anca nu am reusit sa ma mai vad pe spatiul virtual asa ca am scris aici in spatiul comun virtual.Ce mai faci? 
Ma uit pe blogul lui Bad Pitzi care are un post intitulat "Sa nu regreti".Vorbe mari, cred ca acuma am invatat si eu ce insemna sa regreti. Ma autosugetionez sa imi dau jos poza de pe board si sa o pun inapoi in plic...trebuie!
Cred ca m-am plins destul. Blogul ursului a clacat. Dar nu pot sa ma abtin sa nu scriu.Acuma o sa scriu pe bune.La persoana 1. Cu nume si cu persoane si cu intimplari. O sa le zic lucrurilor pe nume. O sa refuleze toate frustrarile din mine, aici in spatiu comun. O sa ne invingem fricile si o sa reusim sa scapam de frustrari. Sper.
Scuze ca am pus asa un post pentru primul, dar trebuia sa sparga cineva gheata :D

Niciun comentariu:

 
Counter