duminică, 19 octombrie 2008

Signs of life

I'm aliveeeee! I'm aliveee! Doar ca am dormit tot weekendul si prin urmare nu mi s-a intamplat nimic demn de povestit poate doar ca am ascultat muzica non stop de acu-s total in love de niste melodii. Chiar si una untrue as putea spune dar na, u know me:)).

In rest, am palavragit cu tine, cu Andrei si inca ceva amici insignifianti (dupa cum vedeti voi ati fost trecuti separat, fiindca voi sunteti importanti, dragii de voi:X). Ah si mi-am marit colectia de poze pe haicinci ca o fata trendy ce sunt am urcat cateva poze de la Paris sa moara toate pitzipoancele de ciuda!!

Nu in ultimul rand m-am amuzat de posturile de pe blogul amicei tale Mona care scrie intr-un mod absolut bestial. Deci rad singura aici, ma tavalesc de ras mai exact.

Asa, in continuare tre sa mentionez ca pe 31 octombrie merg la party de Halloween si nush in ce sa ma costumez (am avut o idee dar nu stiu.., cum iti suna sa ma imbrac in Zorro?). Apoi a doua zi dupa marea destrabalare merg la majoratul unei amice, tot in mirificul bar UnderGround. Deci e clar, declar luna Noiembrie luna marilor destrabalari si betii. E oficial asa ca pe 8-9 noiembrie cand te vad la fata o sa fie musai sa bem ceva. Sa nu te eschivezi, te-am anuntat din timp.

Niciun comentariu:

 
Counter