miercuri, 22 octombrie 2008

Vacanta perfecta

Hopa, uite ce fac eu la 11 nopatea in loc sa-mi fac proiectul despre Google. Ce tema cretina si ce produs cretin puteau sa aleaga. De-aia nu pot eu dormi nopatea ca angajatii de la Google sunt cei mai fericiti anagajati si ca au program de munca flexibil si mai stiu ce naiba au (sincer chiar nu vreau sa stiu…cu toate ca se poare rezolva cu un mail si 2 telefoane). Trebuie sa depasesc momentul de enervare, am promis ca scriu despre vacant de vis. Acuma ca sunt aici ma gindesc la vacanta si chiar ma gindesc cum ar putea arata vacant de vis…(da, am inebunit). Singura vacanta la care ma pot gindi acuma este cea de iarna, asta pe linga faptul ca mie imi place la nebunie iarna (si pe aici se pare ca o sa duc lipsa de asa ceva). Da fapt imi place zapada. Aici iarna nu ninge si nu e frig ca la noi cu -20 de grade. E la fel doar ca ploua foarte foarte mult si bate vintul foarte foarte tare.A dracu clima oceanica! (Si al dracu word pus in engleza care imi autocorecteaza cuvintele).

Deci, vacanta mea perfecta ar fi una de iarna. Ah, si mai mor si dupa ski. Dar cred ca asta este la pachet cu obsesia continua pentru munte (si de asta cam duc lipsa pe aici, sincer). Mi-au placut din totdeauna cabanele alea infecte, cabanele noastre de la munte unde mureai nopatea de firg si unde darima patul cu tine. Cabanele precum Babele (asta e cam lux), Turnuri, Negoiu. Cabanele la care trebuie sa stai la coada la buda cind este aglomerat si trebuie sa platesti 4 lei la dus (atita era cind am fost la sf clasei a10a la Negoiu). Cabanele la care bei un ceai cu rom (mult rom) la un pret mai mult decit decent. Cabanele la care  seara se stringe lumea in sala de mese si da o cintare din tot sufletul. Acolo este spiritual adevarat de munte, acolo te inveti cu greul ,acolo gusti momentele cele mai frumoase ale vietii…Asa, am punctat si locul perfect de cazare. Acuma sa vedem destinatia. Mi-a placut tare mult sa ma duc la ski la Sinaia pe Valea Dorului. Era o pirtie medie, undeva la 2000 de metri  altitudine la care te puteai duce si in luna martie (cred ca mergea mai bine pe care). Stateam la cota 2000 la o cabana semi-infecta cu mincare destul de infecta (acuma nu ma intelege gresit, nu prefer locurile infecte ,dar pur si simplu nu vad rolul unui hotel de 3 stele in creierul muntilor.pur si simplu nu se potriveste), cabana Miorita daca ai auzit. Eram noi, salvamontul si telecabina acolo. In timpul saptaminii lux pe pirtie, liber, curat ,liniste (pirtia destul de lata).In weekend sa te dai cu capul de pereti, se facea o coada (stil gramada) de zile mari. Si de pret nu mai zic.Urcarea cu telescaunul era extrem de scumpa. Telescaunul evident de-ala vechi in care inghetai cu totul de la vint si trebuiau sa te dea jos din el cu ranga. Nu am nimic cu telescaunul vechi, e super ok , dar sa nu fie asa de scump. Primavara trecuta am fost la Borsa cu trupa si am vazut si pe acolo pirtii de ski. Aratau super ok si sper ca sunt mai putini oameni pe acolo. Totdeauna am fost adepta locurilor un pic mai salbatice (nu, nu jegoase ci salbatice). Am auzit ca sunt si in Paring citeva. Ma gindesc la una dintre aceste 2 locatii (suna asa, exotic :->).

Cred ca déjà te gindesti daca am probleme la mansarda (hopa de ce face autocorrect in franceza acuma wordul?!) . Te anunt ca am doar pitici.Multi. Si mijlocul de transport trebuie sa fie neaparat trenul (la care eu nu mai am reducere,booo). Asta sa fie un acelerat  care sa ma duc pina la destinatie.

Am cam descris lin linii mari cum as vrea sa arate vacanta mea (I hate word’s autocorrect). Probabil nu multi ar vrea sa aiba contact cu o asa experineta.(piticii mei topaie de bucurie cind citesc ce am scris aici). Dar nu-mi ramine decit sa visez la aceasta vacant perfecta (exista sanse sa nu ajung sa fac niciodata ceea ce mi-am propus).

Si daca se poate o vacanta fara veverite ar fi perfect!

Da, pe 8 sau 9 trebuie sa ne vedem neaparat, sper ca nu aia atunci programata vreo betie ceva. Sa mai dai si tu semne de viata ca eu vad ca sunt oarecum activa.

Acum mi-ar fi placut sa ma cuibaresc in sacul meu de dormit si afara sa ninga tare dar trebuie sa ma multumesc cu patura mea luata de la ikea la oferta.

Niciun comentariu:

 
Counter