duminică, 26 octombrie 2008

What's on my mind

Stiu ca am zis de ieri ca scriu dar pur si simplu nu am avut chef. Adevaru e ca dupa incredibila saptamana pe care am avut-o (asemanatoare cu cea a unui sclav pe o plantatie) chiar nu mai puteam face fata nici macar unui post de blog.

Ce am mai facut lately? Pai, dupa cum ziceam mai sus, am muncit. Extra time de stat la job in fiecare zi m-a adus intr-o stare vineri seara de era sa-mi iau campii. Ma simteam de parca timpul a zburat fara nici un folos, neavand timp sa fac absolut nimic pentru mine. Lucru care chiar m-a demoralizat foarte tare...

Asa ca am dormit, in frig. Pentru ca in Bucuresti e frig si dobitocii de la RADET ne tin sa degeram in propriile case. Deci, eu pana la varsta mea (respectabila:P) de acum, nu am mai patit niciodata sa ma trezesc noaptea de frig cu plapuma pe mine fiind.

Bineinteles ca sambata de dimineata, tot frig, cu greu m-am ridicat din pat pe la ora pranzului, am mancat si m-am bagat la loc la caldurica. Asa ca, am adormit din nou. Si s-a dus si ziua de sambata.

Dar acum gata. E soare afara! Rise and shineeee! Sper ca azi sa fac ceva mai interesant mai ales ca dupa pranz ma duc in cautare de accesorii pentru costumul de halloween. Cred ca m-am cam decis sa ma fac dracusoara prin urmare niste cornite ar fi tocmai bune...:). In rest vad eu cum combin multe haine rosiiiiii!

Ce parere ai? Mi se potriveste nu?:> Little red drac hoping and tzoping around:))

Ah si sa stii ca te-am asteptat pana pe la 3 sa vii de la Elena, mai ales ca s-a schimbat ora si tot dormeam cu o ora mai mult.

Niciun comentariu:

 
Counter