marți, 20 ianuarie 2009

Despre..nimic?

Hei ce-aci mai?:) Uite ca mi-am amintit si eu ca ti-am spus ca o sa mai postez si pe aici. Cu intarziere postez, da tot mai bine decat deloc. Bai stii ce ma gandeam? Ia sa pui la monitorizare si blogul asta sa vedem ce intrusi ne citesc minunile care le debiteaza mintiile noastre de psychos:).

Astea fiind spuse, te anunt ca dragul si iubitul meu comp este virusat cu un virusache smecher..cel putin asa cred eu. Daca nu e virus, placa video e pe moarte. Sau monitoru..ca tot se vede ca naiba si face auto-adjustment cand are el chef si se lumineaza si intuneca..e delightful. It's coocoo.

Na, acu ascult Allan Taylor din nou. Chiar speram sa-ti placa si tie da tu ai dat-o in jelit si taiat de vene. Daca mie-mi placea muzica asta de fuflet ce sa fac?! Poate maine bag niste groh groh sa-mi mai revina viata in mine..:)). Recomanzi ceva? :P

Ce sa-ti mai zic? Ah poate te-ar interesa faptul ca tu esti la bauta si eu n-am cu cine ma conversa :(. Trist stiu. Da oricum azi o sa ma bag la somn devreme fiindca maine sper sa ma duc la job incepand cu ora 8 de dim, am o multime de balarii de finalizat.

Mai am 2 examene si gata, ma pun si eu pe baut de fericire (sper). Oricum luna februarie o sa fie tare cu party-ul pe 14 de Ballantine's day si apoi pe 28 concertul din bar. Abia astept sa ma pletosesc p-acolo cu lumea!

Vezi ce simplu e sa scriu un post intreg despre..nimic?!

Niciun comentariu:

 
Counter