sâmbătă, 24 ianuarie 2009

In a bloggin' state of mind

Sa stii ca eu nu abandanez blogu asta. No way.

Stii ca ti-am zis ca ma duc sa invat si sa dorm putin. Na, bilantul dupa 4 ore se anunta un pic infiorator: invatat 30 de minute, dormit 3 ore jumate. Trebuie sa fac ceva cu somnul asta pe care-l sar in timpul saptamanii si-l recuperez in weekend. Deja se duce mai bine de juma de weekend pe somn. Plus ca dup-aia mi-o iau strasnic la examene, pentru lenea cronica.

In alta ordine de idei, am fost desteapta si am stricat lista de winamp cladita cu multa dragoste in ultimele luni. Asa ca acum am stat vreo juma de ora si mai bine, sa refac minunea. Iti dai seama ca mare lucru nu s-a schimbat, tot rockul e baza. Numai ca acum incepe lista mea cu melodia ce mi-ai trimis-o azi mai devreme. Crom.

Acum ar trebui sa ma apuc iar de invatat, mai ales ca tu nu esti la comp si n-am cu cine sa chatuiesc.

O alta seara de sambata pe care o stau in casa.

Pathetic.

Anca

Niciun comentariu:

 
Counter