joi, 29 ianuarie 2009

Rock is my religion

Sa stii ca eu nu m-am suparat ca ai postat si aici. Plus ca se potrivea foarte bine si cu postul anterior si filozofia de viata mai jos enuntata si scoasa din putul gandiri :)).

Na si pentru ca iti zisesem ca o sa iti prezint dulapul la control te anunt ca pentru inceput o sa iti povestesc de tricourile mele cu roace.

Primele tricouri cu roace au fost prin liceu si erau dupa cum urmeaza: unul cu maneca lunga cu Guns n'Roses si unul cu maneca scurta cu vreo 2 numere mai mare ca mine cu..ta na suspans..HIM :P. Inca le mai am pe amandoua dar arata jalnic.

Apoi, cred ca prin clasa a 11 mi-am luat primul meu tricou cu Maiden. Abia iesise Brave new world si-l ascultam in disperare. Din pacate tricoul asta s-a distrus destul de repede..Destul de repede mi-am tras si un hanorac tot cu Maiden cu the best show ever, Rock in Rio. Deja aveam vise frumoase dupa ce ma uitam la concertul asta.

Apoi prin anul I de faculta mi-am dat eu inca o comanda pe bestial si mi-am luat tricourile cu Dream Theater si Opeth. Inca le am si le port cu constiinciozitate. La cel cu Opeth am avut o strangere de inima fiindca nu am gasit pe cel pe care-l vroiam eu din tot sufletul si anume Damnation-ul. Da merge si cel cu Deliverance. Sper sa ii vad in vara asta la Sibiu daca reusesc sa ma trambalez pana acolo. Ce zici, te bagi?:P

Tot cam pe atunci mi-am luat si Piece of mind-ul cu Maiden cu care m-am afisat la concertul de vara asta de pe Cotroceni. Am tinut mult la el, dar din pacate intr-un avant de creativitate inainte de a filma clipul la Old school baby cu Trooper l-am taiat. Acum arata foarte neingrijit, e rock si true dar nu l-am mai purtat. Poate la vara...

Am mai capatat pe parcurs ce eram in faculta si ceva tricou cu Metalfan si inca unul de pe la un fest la care am fost. Cel cu Metalfan l-am purtat foarte mult, asa ca acum mi-a devenit pijama. Celalalt este intr-o stare foarte buna dar il port rar fiindca mi-e mare.

Apoi, mai am 2 tricouri girlie cu Trooper. Unul rosu si unul negru. Nu prea le-am purtat fiindca au o croiala destul de ciudata.

Si pe langa astea, mi-am comandat acu in iarna 2 girlieuri cu Motorhead si Paradise Lost. Ah, si un tricou cu Death Magnetic, care din pacate mi-a depasit orice asteptari putand fi luat oricand drept rochita pentru mine. L-am intarcat la vara-miu :(.

Sa-mi fie iertat daca am uitat vre un tricou cu roace, da am avut destule la viata mea. May the Gods of metal be with us!

Niciun comentariu:

 
Counter