joi, 26 februarie 2009

Ha back!

Aoleu iar post dedicat "bolii vacii nebune" :)).We're insane? Yes we are..

Bai da mai gata cu munca asta, norocu meu ca maine e vineri si ma trambalez in tgv, home sweet home. Iarta-mi incoerenta din aceasta seara minunata, dar I feel like writing down my crazy thoughts.

Inca o saptamana si o sa calci si tu pe plaiurile mioritice, ce-i drept departe de coordonatele mele geografice da oricum, tot in .ro adica the land of all posibilities. Eu pun pariu ca o sa te distrezi super-duper tare. Bai si s-au mai aliniat si astrele sa plece maicata la munte, se pare ca ai fost cuminte si cineva acolo sus te-a rasplatit. Acu mai roaga-te sa zboare avioanele alea decent (adica la orele prestabilite si fara sa cada:P).

Weekendul asta o sa fie fain, cu concertul din bar si presimt o noua bauta de-aia strasnica pana noaptea tarziu, the joyyyy:P.

Acu iar ma distrez cu Prisoners in paradise, le stiu bine cu cantatu baietii astia de la Europe, am inceput sa topai pe aici ca nebuna sa-mi usuc parul..care arata destul de rebel deja. Ar trebui sa ma apuc de facut bagajul care iar o sa-mi iasa ceva urias cu care o sa ma lupt maine prin metroul patriei la marea inghesuiala aka marele exod spre munca "plantatiei" de dimineata.

Ce sa mai, ne asteapta vremuri de vis presarate cu distractii, plimbari prin Europa, betii si rock la greu. Ain't this gorgeous?

Niciun comentariu:

 
Counter