sâmbătă, 21 februarie 2009

Saturday night (si aproape live)

Bai stii ca plecasem chitita pe patinat, na ajungem noi acolo patinoar fain si gheata lucie dar era inchis. Abia maine ii dau drumu..

Asa ca am incercat sa ne inecam amarul fiecare in ce a putut. Am mers intr-o pizzerie-chestie relativ aproape de mine si mi-am luat o bere de-aia cu lamaie si o inghetata. Good stuff, am mai pus cateva grame pe curu asta al meu :P.

Dup-aia evident, chiar si din avion, am mers in bar si iar sa mai bem cate ceva. Atmosfera a fost destul de ok, veselie asa, s-a bagat lumea la un whist. Eu am sarit peste partea asta ca mi-a mers bine azi si nu vroiam sa iau bataie :)).

Si ca tot ziceam de baut, am bagat si eu un pic de votca sa imi mai pun sangele in miscare. Na, faza tare sa-ti zic. Dau sa ies eu din Under acu dupa ceva ore bune de cand eram acolo si cand vad afara ningea si se si pusese deja zapada pe masini..

Asa ca acum ninge viscolit si eu stau in casa la caldurica si acu trebuia sa vina partea cu incing messu' da din pacate nu prea am potentiale victime. Tu banuiesc ca tragi o bauta de-aia scotiana ca de la mama ei asa ca astept cat mai repede relatari cu privire la cum ti-ai petrecut seara.

Anca bebe-mic acasa devreme :P

Niciun comentariu:

 
Counter