marți, 3 martie 2009

Conversatia secolului

Deci conversatia secolului pe mess cu un amic de-al nostru comun. Eu aveam urmatorul status: "iei. prima chestie primita in cutia postala. si nu e de la doctor sau de la banca.si e scrisa de mina". Si acuma conversatia:

Ovidiu Darkman: scrisori de dragoste(eventual scrise in romana)?
Chrom: de ce , mi-ai trimis tu  ?

Inca lumea mai gindeste romantic...

Chrom: as vrea eu sa primesc scrisori de dragoste in rom 
Ovidiu Darkman: pai zi-i la bf sa trimita

Evident solutia perfecta pe care o ofera toata lumea. Zi-i la bf sa faca aia si aia si aia. Incepuse Elena azi, ca de ce nu i-am zis sa ne trimita si noua martisoare. Chiar ma distreaza faza, daca ai bf trebe sa faca nu stiu cite chestii pentru tine. Saracul...

Ah, si am martic. De la o colega. Ca asta primisem prin posta :)

Niciun comentariu:

 
Counter