luni, 23 martie 2009

Fraze memorabile...

fraze memorabile din excursia de weekend. se pare ca mi-am facut un hobby din dormit pe podelele/canapele oamenilor.

-> "e brutal!" (in loc de e marfa)

-> "if (suna telefonul elenei)
System.out.println("lasa,fata,amantii!");"

-> elena contemplind o poza:"hai, fata ca noi suntem sexi asa, da de ce nu ne alege si pe noi nimeni?"
->"noi am venit aici numa pentru barul de rockeri!!!!"

-> discutie filozofica intre mine si sinzi. eu cu ochii inchisi mai mult adormita decit treaza. stateam la coada la baie
sinzi: nu-i asa ca-i frumoasa poze de pe maulul senei?
eu(crap un ochi si ma uit la poza, apoi il inchid la loc): ahhha. e frumos pe malul senei. da tot mai frumos e pe malul begai.
sinzi: tu ai o obsesie. o sa te muti acolo.
eu: aha, e orasul meu favorit.
sinzi: si ai unde sa muncesti ?
eu: gasesc eu.
sinzi: ce naiba, trebuie sa fie
eu: daca nu o sa fiu freelancer. o sa stau pe o canapea si o sa codez.
sinzi: mda. mie nu mi-ar placea sa fac asta.
eu: pe mine nu m-ar deranja
eu (ma trezesc si constientizez ce discutam): ?!?!?!?!?!???!!!
elena (catre mine): ce te uiti asa la mine? hai du-te la baie.
eu: esti uda ?!
elena: despre ce discutati voi aici asa profund?
sinzi: eh, nimic , ma apucasera pe mine panseurile...
(eu ma tiram spre baie si le-am lasat pe ele sa-si povesteasca viata...)
 
o sa mai vrein cu faze cind o sa imi mai aduc aminte :))

Niciun comentariu:

 
Counter