miercuri, 25 martie 2009

I love my blog

De fapt, I love pe amandoua blogurile mele :X. Si acu sa-ti zic de ce:

-cand am draci si am chef sa vb aiurea, blogul este aici just for me
-cand vin moarta de oboseala de la job si am chef sa injur prea-minunata companie, blogule este aici
-cand ma obsedeaza cate o piesa de nu mai pot, blogul este aici
-cand stau acasa sambata seara si nu am cu cine schimba o vorba in singuratatea mea, blogul este aici
-cand ma trezesc din cate o betie dupa vre un party/concert/seara de alcoolizare, blogul este aici si nici nu ma critica daca sunt praf
-cand am chef sa imi inveselesc ziua, ma apuc sa citesc posturi vechi de pe blog (mai ales de pe asta, unde scriem si numai noi intelegem ce aberam pe aici)
-cand am chef sa zic despre unu ca e bunaciune si ca l-am visat azi-noapte, blogul este aici:X
-cand ma elogiaza cineva si nu-mi mai incap in piele de mandrie, evident trebuie sa ma dau mare si blogul este aici :D

Blogu' rocks my world!!

Niciun comentariu:

 
Counter