duminică, 12 aprilie 2009

povesti

hai ca n-am mai scris de ceva vreme p-aici asa ca sa-ti mai povestesc cate ceva mai nou. astept sa ma secondezi cu povestile tale din vacanta in Romania

1. merg la ac/dc, totusi sper ca acest merg sa fie de fapt "mergem" adica si cu tine bai, sa cantam p-acolo ca nebunele ca la maiden, istoric!!!

2. am fost la munte si a fost super fun (trebuie mentionat si aici pentru posteritate)

3. am spart magazinele in acest weekend si mi-am luat toale colorate (surprinzator pentru mine de altfel). sunt mandra de rochita mea alba cu roz si de camasuta purple :)

4. ieri am avut o discutie pe mess cu fostu, minune frate. prima de mai bine de 5 luni, nu stiu ce l-a apucat de si-a amintit de existenta mea..in fine..sunt ok cu el, nu am resentimente, l-am simtit totusi un pic cam singur asa. cred ca nu are foarte multi prieteni (nici eu nu am foarte multi ce-i drept, dupa cum stii, da aia pe care-i am sunt best of the best, flateaza-te :P)

5. nu stiu daca o sa mai mergem la mare de 1 mai, vreau tare dar chestia asta cu ac/dc si banii pe care tre sa ii scoata lumea pentru bilete o sa ne lase fara banuti pentru o vreme. vom vedea..mi-e dor de mareeee..la vara trebuie musai sa dam o tura pe acolo together

6. citesc in draci in ultima vreme. am inceput wuthering heights si acu azi citesc o carte care se cheama "pedantul in bucatarie" si vorbeste mult de mancare si arta gatitului..e mult mai fun decat as fi crezut. ceea ce-mi aminteste ca tre sa slabesc cateva kile desi nu-mi iese, mai ales de cand bag cioco after eight in mine ca vacutza

7. a fost fun cu tine in The Place. tre sa mai iesim :-)

Anca, happy ca vine ac/dcu' pe meleaguri romanesti

Niciun comentariu:

 
Counter