luni, 13 aprilie 2009

yeeeeeeeeah!

da bai. stiu c-a fost fun in place. deeeeci, Anca are 16 ani, daaaaaa ? :P
eram 3 dupa cite 2 sticle de bere, cit de vesele puteam fi. fix genul ala de iesire "ca fetele" in care am ris si am plins (eu vreau sa zic ca am ris cu lacrimi :)) mai ales de Mirela cu "te mariti!!!" :)) genial).
eu de cind am venit in .ro am fost la munte. de 2 ori. acuma am vazut unu pe strada cu vestuta cu "salvamont busteni". deci cred ca era barbatul vietii mele (si nici macar nu i-am vazut fata :))). si mi-a zis serban ca sa vorbim cu astia de ii stim noi la salvamont, poate imi dau o vestuta ca sa o dau la bf, si sa-i zic o poarte de fiecare data cind iese cu mine :)) ce ne poate si noua mintea...
asa bai, ofticati-ma cu ac/dc-ul vostru. pe mine azi de dimineata cind m-am trezit m-a traznit o idee.. sa-mi vind biletul la manOwar si apoi sa mai produc eu ceva bani poate poate pot veni la acdc.

ah si acuma vreau sa ma duc sa ma vopsesc violeta. i-am dat mesaj la bf sa vad daca ma reneaga daca fac asta :P

ma duc sa-mi bag nasul in carti...si sa meditez ca jiji la mintuite :D

Niciun comentariu:

 
Counter