luni, 12 ianuarie 2009

Ha. Am inviat.

Da, deci din lipsa de altceva ma exprim pe spatiul vital comun de blogait. Am ajuns in ED. Ba chiar in curind treuie sa ma pregatesc sa plec la scoala. Incep semestrul 2. Se poate spune ca am emotii azi fiind prima zi de scoala. Am ajuns azinoapte acasa. Si nu vrei sa stii ce-am facut toata noaptea. Adica pina pe la ora 6 dimineata. Am stat pe mess. Cum puii mei sa stai pe mess toata noaptea si sa o freci aiurea? Cum? Nu intreba detalii cu cine am stat de vorba. Nu-i evident ?
Deci this thing starts to scare me. Pe cuvintul meu. Adica am reusit sa pierd o noapte, o noapte intreaga. Care-i pasul urmator? Scuze dar nu sunt coerenta dupa 4 ore de somn :P
Ah, flashing news. S-a schimbat cleaning lady. Acuma e o tanti. Nenea parea simpatic.
Eu inca sunt speriata. How's gonna this thing evolve :-s ?
Spor la lucru (probabil muncesti de zor), ar trebui sa ma imbrac si eu si sa ma duc la scoala in curind.

Niciun comentariu:

 
Counter