vineri, 17 octombrie 2008

Fuckultateeeeee

Yeeeeeei...mi-a inviat userul! fericirea mea a atins cote maxime.Nu, nu folosesc nici un limbaj codat. Pur si simplu am reusit sa ma loghez azi la scoala pe comp.
O alta zi stralucita la scoala...Ies de la seminarul la mate si ma car la ala de la programare care era 2 etaje mai sus. evident la cit de lenesa sunt am luat liftul...dupa ce m-a plimbat cacatu de lift pe la toate etajele am ajuns si la etajul 3. Azi am mers in lift plin. Ah era si flacaul ala de la lab in lift. Se conversa flacaul cu un alt flacau. Si afirma flacaul la un mom ceva de genul "if you're not a geek then what are you doing here".Pe cuvintul meu si cu tot respectul (de fapt a fost cam nesimtit din partea mea) am bufnit intr-un ris acolo in fundul liftului.Cum sa afirmi asa ceva in public???Am dat citeva coate ca sa ma pot extrage din multime si m-am infipt in usa,ca evident flacaul nu avea nici un gind sa-mi deschida...si m-a ignorat total! Dar stii ce-i aia total? Cu inima frinta ma duc la seminar si dat tot ce-i mai bun din mine...adica o injuratura. Iesisem ca omul la tabla si comenteaza o tipa total pe linga de nusht ce chestie. FMM. M-am dus in banca si am injurat-o in dulcele grai romanesc de nu s-a vazut (colegamea era pe jos de ris). Dupa ce termin eu de zis de mame morti si cruci tipul de linga ne intreaba cal,: sunteti din Ro? Moment in care mi-a picat fata e putin spus dupa ce injurasem ca la usa cortului. Raspundem noi un da tras de par la care tipul ne spune ca e din Rusia. Pe fetele noastre se putea citi relaxarea...
Cam asa de monotone sunt zilele mele la facultate: laborator mult.Mai sunt diversificate de un eveniment neprevazut sau de vreo conversatie absolut geniala (intre ghilimele) cu flacaul de la laborator. Da, recunosc si eu c sunt geek da nu in public (sa nu te prind ca faci afirmatia publica :P)
Se pare ca ai decedat...vrem sa mai auzim vesti  noi, partyuri cu emo, vrajeli cu Andrei ,alea alea :)
Tre sa recunosc, nu e prea comod sa impartim un spatiu comun pentru ca sunt foarte foarte dezordonata dupa cum observi.

Niciun comentariu:

 
Counter