vineri, 10 octombrie 2008

Job-ing

E vineri dup-amiaza si eu n-am nimic de facut la serviciu! E grav cu criza asta economica si simt ca o sa ma afecteze, dar inca nu m-am panicat. Las' ca ma panichez de luni incolo ca doar mai sunt cateva ore si incepe weekendul.

Plec acasa azi, abia astept sa-mi arunc din spate ghiozdanul si s-o tulesc in bar. Probabil lumea o sa fie deja acolo ca eu mereu ajung tarziu. Poate fumam o narghilea si jucam un whist.

Maine cica ar fi inchiriat baru de copilasii aia emo. Oh da abia asteptam sa crash un party de-al astora. Oare plang la party si-si pun melodii de-alea de abuzati..s-or taia prin baie?! Ha, ma simt nitel superioara. De fapt, sa nu ma flatez. Chiar sunt superioara:)).

Ce activitati am si eu, Sasa e mai norocoasa ea merge sa vada Queen weekendul asta in Glasgow (ha te-am facut la faza asta, acu iti dai seama ca tre sa faci cronica aici dupa nu?). Sper numa sa nu planga cand or sa bage aia un "loveeee of myyy lifeeee...".

Niciun comentariu:

 
Counter